Welkom!

Deze blog is gestart om mijn reis door Amerika in 2010 te delen met de mensen om me heen.
Inmiddels ligt de vakantie al ver achter me, maar blog ik zo nu en dan vrolijk door. Deze pagina's vul ik het liefst met fijne verhalen en mooie foto's. Deze blog staat open voor reacties van iedereen, dus voel je vrij!


zondag 19 december 2010

Het mooie licht dat de witte wereld kleurde!

Tsja, en toen zat ik gisteren dus binnen na mijn foto tochtje.
De zon brak door veranderde het sneeuwlandschap in een nog mooier sprookje!

Weer die 1,5 uur lopen zou ik niet gaan redden, dan zou het te schemerig zijn en waarschijnlijk alsnog bewolkt. Dus ben ik even een klein stukje met de auto die kant op gereden. Voor een paar mooie platen mét zon.

En dat is gelukt! *blij ei*








12 opmerkingen:

  1. Hé blij ei! Geweldig mooi weer!! Ik ga er morgen ook eens een stukje op uit (moet de kids ook naar KiGa brengen, lopend, dus neem de camera mooi mee :) )
    Ik vind vooral de onderste 2 er uit springen, mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!
    Pfft... vandaag zou nog witter geweest zijn, maar geen zon!

    Benieuwd hoe het bij jou is, kijk naar je foto's uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deja vu??? (again)
    Only one single word: "MOOI"
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, Gonzalo, mooi and konijnen! You really learn Dutch! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jajaajaja "Ik" try my best!!
    And "sweet konijnen" (for later) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor Maart! Genieten he, die prachtige witte winterwereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooie foto's Maartje!, vooral de 2e foto in de avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is blij ei?
    Mooie foto' s hoor zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ik een blij ei ben! Een blijhoofd! ;-)
    Is het bij jullie ook zo wit?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je meeschrijft!