Welkom!

Deze blog is gestart om mijn reis door Amerika in 2010 te delen met de mensen om me heen.
Inmiddels ligt de vakantie al ver achter me, maar blog ik zo nu en dan vrolijk door. Deze pagina's vul ik het liefst met fijne verhalen en mooie foto's. Deze blog staat open voor reacties van iedereen, dus voel je vrij!


vrijdag 4 februari 2011

Day 06 – A song that reminds of you of somewhere

Somewhere... dan ga ik toch terug naar een hele fijne plek: Central Park, New York.

In 2009 liep ik daar heerlijk rond te struinen, op een mooie namiddag in de zomer. Ineens belandde ik op Strawberry Fields, de herdenkplek voor John Lennon. Op het mozaïek lagen rozen en andere bloemen en rondom stonden bankjes waar touristen in de schaduw hun afkoeling zochten.

Dan ineens begint een muzikant te spelen, zachtjes op gitaar. Imagine.
Hij speelde jaren op Strawberry Fields en was terug vanuit de Westkust om nog een keer op 'zijn' plek te spelen.
De mensen op de bankjes beginnen zachtjes mee te zingen, en even staat de wereld stil. Het is goed, daar op Strawberry Fields. Waar we allemaal ook vandaan komen, we staan samen voor één ding!

Mooi...


You may say that I'm a dreamer 
But I'm not the only one 
I hope someday you'll join us 
And the world will live as one



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je meeschrijft!